Czy możemy Ci w czymś pomóc?

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Jeśli zarejestrowałeś wcześniej konto lub stworzyłeś je podczas dokonywania zakupu, informacje o zamówieniu znajdują się w panelu Moje konto, w zakładce Zamówienia w tym miejscu oraz w wiadomościach otrzymywanych pocztą elektroniczną na podany adres.

W przypadku zamówień dokonywanych jako gość, informacje przesyłane są pocztą elektroniczną na adres podany przy składaniu zamówienia.

Pojawił się problem lub chciałbyś / chciałabyś o coś dopytać? Prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego, odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

- wyraźnie oznaczamy produkty dostępne od ręki na magazynie (status "W magazynie - może być zamówiony", najczęściej podany wraz z liczbą pozostałych sztuk),

- produkty zamówione już u dystrybutora, których nie mamy w tej chwili na stanie, są oznaczone jako "Brak, zamówione u dostawcy".

Czy mogę zmienić moje zamówienie lub je anulować?

Możesz zmienić lub anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.

Po wysłaniu produktów na wskazany adres anulowanie nie jest możliwe. W celu zmiany lub anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej korzystając z formularza kontaktowego.

Uszkodzony produkt. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami przez formularz kontaktowy.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.

Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, zaś konsument 14 dni na odesłanie towaru. Zgodnie z ustawą, wstrzymamy się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania zwracanego towaru.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy - w temacie wiadomości prosimy wpisać "Zwrot", a w treści numer zamówienia, imię i nazwisko oraz datę dokonania zakupu.

Potrzebujesz pomocy lub masz jakieś pytanie? Napisz do nas:

Formularz kontaktowy

    [recaptcha]