Najczęściej zadawane pytania
Jeśli zarejestrowałeś wcześniej konto lub stworzyłeś je podczas dokonywania zakupu, informacje o zamówieniu znajdują się w panelu Moje konto, w zakładce Zamówienia w tym miejscu oraz w wiadomościach otrzymywanych pocztą elektroniczną na podany adres.
W przypadku zamówień dokonywanych jako gość, informacje przesyłane są pocztą elektroniczną na adres podany przy składaniu zamówienia.
Pojawił się problem lub chciałbyś / chciałabyś o coś dopytać? Prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego, odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe.
Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- wyraźnie oznaczamy produkty dostępne od ręki na magazynie (status "W magazynie - może być zamówiony", najczęściej podany wraz z liczbą pozostałych sztuk),
- produkty zamówione już u dystrybutora, których nie mamy w tej chwili na stanie, są oznaczone jako "Brak, zamówione u dostawcy".
Możesz zmienić lub anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
Po wysłaniu produktów na wskazany adres anulowanie nie jest możliwe. W celu zmiany lub anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej korzystając z formularza kontaktowego.
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami przez formularz kontaktowy.
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.
Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, zaś konsument 14 dni na odesłanie towaru. Zgodnie z ustawą, wstrzymamy się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania zwracanego towaru.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy - w temacie wiadomości prosimy wpisać "Zwrot", a w treści numer zamówienia, imię i nazwisko oraz datę dokonania zakupu.