Regulamin
Poniższy regulamin określa treść umowy jaką zawierasz dokonując zakupu w sklepie RoboAkcesoria, dostępnego pod adresem https://roboakcesoria.pl/
Przygotowaliśmy go w formie przejrzystych „pytań i odpowiedzi” (zamiast tradycyjnych paragrafów), aby ułatwić Ci znalezienie kluczowych informacji.
1. Kto prowadzi sklep? Z kim zawierasz umowę?
Sklep prowadzi firma RoboAkcesoria z siedzibą w Sosnowcu, przy ul. Jedności 10/18, 41-208 Sosnowiec, zarejestrowana pod numerem NIP 6443262311 oraz REGON 060622516. Możesz się z nami skontaktować przez formularz w zakładce Kontakt bądź wysyłając wiadomość na adres: kontakt[at]roboakcesoria.pl
W dalszej części regulaminu będziemy w odniesieniu do firmy używać także określeń Właściciel sklepu lub Usługodawca. Miło Cię poznać!
2. Płatności. Kto jest operatorem kart płatniczych?
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
3. Kto może dokonać zakupu w naszym sklepie?
W naszym sklepie kupować mogą zarówno osoby indywidualne, osoby które prowadzą jednoosobowe firmy, a także osoby prawne i podobne podmioty, które są zdolne do zawierania umów (czyli np. spółki czy też fundacje oraz stowarzyszenia). W imieniu osób prawnych i podobnych podmiotów muszą działać osoby, które zgodnie z prawem mają prawo do ich reprezentowania (członkowie zarządów lub wspólnicy – w zależności od rodzaju podmiotu) lub otrzymały stosowne upoważnienie w postaci pełnomocnictwa lub prokury.
Osoby niepełnoletnie powyżej 13 roku życia oraz częściowo ubezwłasnowolnione, muszą dysponować zgodą swojego opiekuna prawnego. Niestety osoby ubezwłasnowolnione całkowicie oraz niepełnoletnie, mające poniżej 13 lat, nie mogą samodzielnie dokonać zakupu.
4. Kto to jest konsument i co wiąże się z byciem konsumentem?
Jeśli kupujesz coś u nas, czy też zakładasz u nas konto jako osoba fizyczna i robisz to bez bezpośredniego związku z działalnością gospodarczą, to zgodnie z prawem jesteś tzw. konsumentem, co oznacza, że przysługują Ci przywileje z tego wynikające (w szczególności prawo do rezygnacji z zakupów w ciągu 14 dni).
Podmioty inne niż osoby fizyczne, nie mają uprawnień konsumenckich.
5. Jakie wymagania techniczne musisz spełnić, aby korzystać ze sklepu? Jakie zabezpieczenia stosujemy? Co Ty możesz zrobić, aby zminimalizować ryzyko?
W kwestii wymagań technicznych - wystarczy posiadać urządzenie komputerowe (np. komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon) z dostępem do Internetu, wyposażone w przeglądarkę internetową z włączoną obsługą javascript oraz plików cookies.
Korzystanie ze sklepu internetowego (jakiegokolwiek) wiąże się ze specyficznymi zagrożeniami. Nie są to zagrożenia „fizyczne”, a zagrożenia natury informatycznej – takie jak próba podszycia się pod naszą stronę przez inne osoby i wyłudzenia w ten sposób od Ciebie danych, pieniędzy lub próba bezprawnego przechwycenia komunikacji pomiędzy Tobą, a naszym sklepem.
Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia tych zagrożeń, o których mowa wcześniej, stosujemy różne zabezpieczenia: w tym w szczególności certyfikat SSL, który zapewnia szyfrowanie komunikacji między Tobą a naszym sklepem (czyli uniemożliwia jej „odczytanie” przez innych użytkowników Internetu), a także pozwala Ci zweryfikować, czy strona na której jesteś, na pewno należy do nas.
Możesz też poczynić pewne kroki, które poprawią poziom Twojego bezpieczeństwa. Zawsze uważnie weryfikuj, czy na pewno znajdujesz się na naszej stronie – sprawdź dokładnie, czy w adresie strony nie ma żadnych literówek oraz czy przy adresie jest symbol kłódki. Korzystaj ze sprzętu komputerowego zabezpieczonego programem antywirusowym i firewallem oraz unikaj korzystania z publicznych, niezabezpieczonych hasłem sieci bezprzewodowych. Nigdy nie podawaj swoich danych logowania do konta w sklepie innym osobom.
6. Czego nie możesz robić korzystając ze sklepu? Z jakimi konsekwencjami możesz się liczyć, jeśli naruszysz te zakazy?
Korzystając ze sklepu oraz komunikując się z nami, nie wolno Ci dostarczać treści bezprawnych, podejmować działań destabilizujących działanie sklepu oraz podawać nieprawdziwych danych osobowych. W przypadku naruszenia tych zakazów, możemy pozbawić Cię prawa do korzystania ze sklepu.
7. Jaka jest nasza odpowiedzialność za sprzedawany towar?
„Pozbawiony wad i zgodny z opisem” – taki właśnie produkt mamy obowiązek Ci dostarczyć. Jeśli dostarczymy Ci produkt wadliwy, to masz możliwość skorzystania z tzw. rękojmi, która pozwala Ci m.in. żądać naprawy towaru. Jeśli naprawa nie jest możliwa, musisz zadowolić się pozostałymi uprawnieniami – wymianą na towar niewadliwy czy odstąpieniem od umowy (czyli rezygnacją z zakupu i żądaniem zwrotu pieniędzy).
Ponosimy też prawną odpowiedzialność za świadczenie usług cyfrowych, które dostarczamy nieodpłatnie – np. newsletter. W przypadku, gdy usługi te działają nieprawidłowo, możesz żądać doprowadzenia ich „do porządku”, a w określonych wypadkach, odstąpić od umowy.
Zgodnie z prawem rękojmia trwa przez okres dwóch lat.
8. Czy mogę zmienić moje zamówienie lub je anulować?
Możesz zmienić lub anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
Po wysłaniu produktów na wskazany adres anulowanie nie jest możliwe. W celu zmiany lub anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej korzystając z formularza kontaktowego.
9. Uszkodzony produkt. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami przez formularz kontaktowy.
10. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.
Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, zaś konsument 14 dni na odesłanie towaru. Zgodnie z ustawą, wstrzymamy się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania zwracanego towaru.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy - w temacie wiadomości prosimy wpisać "Zwrot", a w treści numer zamówienia, imię i nazwisko oraz datę dokonania zakupu.
11. Jak możesz złożyć reklamację?
Jeśli masz zastrzeżenia co do funkcjonowania sklepu, co do naszych produktów lub czegokolwiek innego możesz złożyć reklamację pisemnie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
W reklamacji wskaż swoje dane osobowe, produkt, do którego masz zastrzeżenia oraz opis tych zastrzeżeń, a także opisz swoje żądanie w związku z reklamacją. Aby ułatwić nam pracę, jeśli reklamacja dotyczy konkretnego zamówienia, prosimy także o wskazanie jego numeru – zarówno w reklamacji, jak i na przesyłce, w której odsyłasz towar (w przypadku fizycznych produktów). Pamiętaj, aby przed odesłaniem ew. wadliwego fizycznego produktu, wcześniej skontaktować się z nami– wówczas określimy, czy do rozpoznania reklamacji konieczne jest odesłanie produktu.
Twoją reklamację rozpoznamy i poinformujemy Cię o naszej decyzji, w terminie 14 dni od jej złożenia (najczęściej znacznie wcześniej).
12. Jaka polityka prywatności obowiązuje na stronie sklepu?
Z polityką prywatności obowiązującą na stronie RoboAkcesoria zapoznasz się tutaj: https://roboakcesoria.pl/polityka-prywatnosci/